SUPERMAN





Hej!



Just nu kan jag inte skriva dom bokstaverna
dom inte har i USA haha..
Och just nu ar det saaa sjukt mycket i min hjarna!!



Vill bara ha ingenting alls att tanka pa!



Och om nagon har lust att komma och stryka allt
sa vore det jattekul och snallt!



Men man far inte vara bitter!!!
Man gor vad det blir till!
Och det ar jag eller alla jag kanner valdigt
bra pa tycker jag.. Vi har nog aldrig trakigt!
Fast att man skulle hellre vilja vara pa andra sidan jorden nu haha..



Pa tal om jorden sa gor manen mig tookig!!
Fullmane for mig ar lika med ingen somn!!
Legat halvvaken i tre natter nu..
Kankse darfor man far sa mycke och tanka pa haha..
Sen upp direkt till jobbet sen hem till sin dare till man..
Som ar sjuk och dunderjobbar anda.. Hans jobbtelefon
slutar inte ringa forens elva pa kvallen och
samtidigt ska han forsoka bli frisk och mysa.
Stalmannen i mina ogon! Eloge till honom.
Och eloge till lilla Charlie som är lite mer är 10 manader
som har borjat GA!!! Duktig han ar!
Helt sjukt vad tiden gar fort!




Jag vill klona mig sjalv!!
En som jobbar, en som hanger med alla kompisar,
en som shoppar, en som ar pa massage,
en som stadar, en som tranar typ haha.




Hoppas allt ar jattebra alla er!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0