FIX


Idag blev det tvättdag!



Önskar det såg så härligt ut och tvätta haha..



Nu är det städdax med golvmoppen..
Kan inte sluta moppa golvet typ haha luktar så gott!!



Sen se till och rakabenen oh göra sig fin
för ikväll kommer Mattemannen hem :)



Så ska jag hinna iväg på ett pass på SATS,
försöka blir lite mer vig och i trim haha :)



Fast också innan han kommer hem ska jag ut i kylan och
träffa Lisa och min söta gudson Matteo!
Som har varit och köpt skarvsladdar till mig- TACK!
Nu kommer dom fina julstjärnorna upp :)
Men klä er varmt idag!!



Hon är förövrigt så snygg -
GEMMA WARD!
George Clooney ser inte heller helt fel ut.



Ha en toppen dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0