MILAN...O


Lite bilder blev det,
men bara från mobiler...
Alla litade på varandra att kamera var med haha!
Jag som är värsta kameratjejen när vi åker bort,
eller inte bara när vi åker bort!
Älskar bilder helt enkelt :)

Men hjälp vad trötta vi var vägen till Milano!
Flygresan kändes som om det tog en evighet,
sen när vi kommer fram ska vi ta en buss från
flygplatsen till Centrale Ztatione,
och det REGNAR...
Men allt gick jätte smidigt och vi längtade efter
våra kompisar och mat hehe..




Länge sen man var så hungrig!
Efter och kommit från USA där portionerna är stora som få,
till och försöka äta lite mindre som blev
LUSSEBULLAR :D på väg till flyget kl 7 på morgonen
och ingen mat förens kl 15, så när vi möttes upp gick vi åt
mysbrunch med rödvin för och ladda för matchen :)



Tyvärr satt vi lite för nära Inter..
Det gjorde inte oss någonting, men vi var inte så omtycka
runt om oss, fyra härliga lite för glada svenskar! :D



Bästa killarna!



Efter 4 minuter gjorde Zlatan mål :D



Sen blev det inget mer mål .. ;)



Men fest blev det! :D



Så tillbaka till hotellet som låg perfekt
bredvid Duomo torget/kyrkan!



Vi hade laddat med vin medans vi fixa oss för utgång!



Den efter var en trött dag i regniga Milano!
Matte åkte hem för jobb :(
Så tomt blev det men shopping :)
Och vi gick och åt mysfinmiddag,
jag- Robine- Frida- och Hakim!



Det blev grillad fisk, där vi fick se allt..
Från början till slut, för dom tillagade och rensde fisken framför oss!
Gott var det!! Vinet sällskapet och efterrätten med :)



Sen bargatan vid ån :)
På vägen hem hittade vi bästa efterfest"kiosken",
iaf för den som tycker om cider och öl...



Tillbaks på hotellet var tittade vi till min gamla dörr..
Fick nämligen byta rum.. Efter vi vart en shoppingrunda
så var dörren helt trasig, hotelllet skyllde på städtanterna..
Inget var borta och jag och robine fick ett bättre rum :)
På bilden ser man heltäckningsmattan som var på hela hotellet!
Grön med gula prickar ;) mmm..
Hette grand Hotell Plaza, och får 2/5..



Efter några dagar i regn längtade man t.o.m hem till
kalla sverige.. Kan bero på att världens finaste flicka till hund
var hemma igen med den underbara mannen jag har!
Skulle ju åka hem själv, trodde jag..
Men på flyplatsen träffade jag flera jag kände :)
Passa på att köpa nya D&G solglasögon till Matte som tappade
sina på flyget hem från LA..
Sen framme på skavsta hade jag sån tur att mina
snälla "flyg"kompisar skjutsa hem mig,
Tack till mackomanen- mille- oscar!



Dagen efter fick jag träffa världens sötaste GUDSON! <3
Vi var i humlan och lekte, men först doktorn och
titta till sina stygn i pannan efter att vildingen
ramlat in i bordet.. puhu!



Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Nicki

Jaså, Hakim och Frida håller fortfarande ihop trots att han har varit otrogen ett antal gånger.... Det är nästan så att man blir impad ju! Haha, not! Och han lär förneka om någon skulle ställa han mot väggen. Men det finns bevis som han verkligen inte kan förneka!!! Och man skulle kunna tycka att han nån gång under hela denna tiden hade kunnat vara snäll nog och erkänna sin otrohet för Frida. Men det verkar som att han hellre lever i lögn. Fy för såna som han!!!!!!

2010-11-26 @ 10:51:07
Postat av: Frida

ORKA att du är något avensjukt ex eller kompis som måste leta upp min kompis Editas blogg för att skriva det där. Fattar du hur psykat det är!!. Om dina påstånde skulle vara sanna så måste han vara stålmannen som hinner med tusen grejer om dan hmm..Vi har din ip adress vet att du sitter nere i skåne i nån unken håla ses snart kompis :)

Frida ohlsson

2010-11-29 @ 10:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0