AFTER










Har tyvärr ingen BEFORE bild..
Jätte synd eller hur ;)



Men här har vi en before och after bild haha.
Det här är verkligen Edita om 60 år.



Sitter här och dricker mitt underbara tee,
som vi fått av snällaMaria, samtidgt får jag ett
sms om önskemål på uppdatering i teeskåpet, TACK sötnos!
Jag är helt inne i teeträsket nu haha..



Samtidgt som min skalMAN tar sin tupplur efter jobbet.
Det sägs ju att det är nyckeln till allt ( stress, diabetes och viktuppgång).
Så blir man piggare och gladare!
Jag testade verkligen att ta en powernap idag innan jobbet,
slutade med att jag satt och målade naglarna..



Så läste jag att om man är kvällsmänniska ska man ta en
liten sovare på högst 45 minuter helst mellan klockan 14.00 - 15.00 på dagen..
Men haha hur ska kunna göra det på jobbet.. (?)



Lägga mig i en soffa i butiken och ta en powernap.. haha.
För man ska helst inte sitta upp stod det för då
tappar man 50% av hela upplägget varför du gör det.
Morgonmänniskor ska vila runt 13.00 så ni vet.



Nu vakna den glada och pigga mannen så nu blir det kvällsmys
med något gott och en kvällspromenad.
Hoppas ni sover gott sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0