VÄRK






TITTUT



Vakna som en segis imorse,
men ändå glad:
HADE TRÄNINGSVÄRK :D
Hade premiär på gåbanden på morgonen innan
sen efter jobbet var jag och matte på SATS!
Precis som alla andra med nyårslöftet med att träna ;)



Men titta lite youtube imorse och vilka
sjuka grejer det finns!
VILKEN SKÄMT MED 2 ÅRINGEN SOM RÖKTE!!!
JAG ÄR CHOCKAD! På taktiken han hade och allt..
Barn är smartare än vad vi tror...



Plz don´t smoke! (...KIDS)



Imorgon ska jag träffa dåren Robine som
bokat SATSCOREPULS pass till oss två!!!
Känner mig inte i form men ändå kul!



Sen efter luncha med några älsklingar till kompisar!



HOT AND NICE!
Alla mina kompisar är helt enkelt bäst! Haha



Fast allra först på morgonen är tvättstugan bokad..
Så tvätt och moppa golvet står först på schemat imorgon..



Så Matte kan ha sin "tittapåhockeyfest" i ett glänsande hem.. ;)



Nu ska vi åka storhandla..
SMOOTHIEDAX!



Mums sa katten..



CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0