BORTA BRA MEN HEMMA BÄST..



... eller?!
Sin egna säng och så men den går att flytta..
Men Bye Bye lovely La sålänge!
Alla var tokdeppiga imorse.. vi skulle komma iväg tidigt för och göra
sista på stan, men vi kom ner till beachen med bilen vid 12..
Såg några surfare, en naken inidanman, biffarnas biff...
haha man kan se allt där men f'n vad alla njuuter....
Där satt vi som ett pack med lite för mycke kläder redo för sweden,
titta på klockanoch lite griniga.. hehe
Fast nu kom vi hem med ny energi!!
Vi har haft den bästa resan!!
SÅ TACK MATTE ÄLSKLINGEN SOM BJÖD MED FAMILJEN!
Du är den bästa & bästa reseledaren!



On the way home..
Började jätte bra med super platser,
och Matte fick sitta SJÄLV i ekonomi,
så dit flyttade sig Edita efter maten,(som smaka pyton)
tog en somntablett vi köpt på flygplatsen
och tog upp fyra platser och sov i 7 timmar,
medans stackars Matte fick sova på golvet!
Förlåt hjärtat!
Och tack till Bingo som som höll "mig sällskap"
med sin bok: i like!



Nu är vi äntligen hemma i stan igen!
Iofs blev det direkt in i tvättstugan för
ompackning till Milano imorgon bitti!
Där möter jag( edita) & matte upp
ett par (Frida & Hakim) och Robinekompisen
för att gå på MILAN! :D



Är iofs helt slut!
Men ska bli sjukt kul!!
Ska försöka hitta min kamera nu,
så kommer det lite bilder i Milano oxå :)
Sen måste jag försöka komma ner i varv efter allt fix hemma
haha, förstår inte hur vi lyckades stöka ner så mycke när vi packa upp och så..



Men kul var det och ställa fram det man köpt hem :)
En Jonathan Adler skålblev det iaf :)
Kan visa mer bilder sen på det som kom med hem..


Hade oxå fått våran fina Fornasetti kudde hem som jag beställt :)
Så nu är det fint hemma - det vill man alltid komma hem till!
Vi ska upp kl 6 imorrn... :/  Good luck haha!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0