HOST





Hej alla friska och sjuka!



Inatt ville jag bara styrpa mig själv, iaf mina lungor!!!
Vilken jäkla rethosta jag har åkt på.
Om det är någon som har lite starkare saker än receptfri
hostmedicin från apoteket så PLZ hör av dig!



VAKNA KLOCKAN TVÅ IDAG NÄR BABY KOM HEM FRÅN JOBBET!
INTE OKEJ! Fast det kankse jag behövde så hoppas vinden har vänt nu ;)



Nu ska jag försöka städa lite,
så man kommer hem till ett rent hem efter
nyårsfirandet på island :D



..fast utan vår Cleohund!
Som stackarn är jätterädd för smällare!
Så hon har ätit lugnande i en månad..
Hoppas alla kommer vara försiktiga och fulla
med alla fyverkerier här hemma!



Ikväll blir det packa :)
Lär iofs blir en stor väska eftersom det blir
varma kläder som ska med! Så ska nog ta med
datorn så det blir lite bloggande!



PUSS PÅ ER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0