HÄNGA





Igår hängde vi i gäng med lite mat och vin!



Mys



Mr Vino



Titta vinboken och planera vin/fotbollresa till Toscana!



Spela spel



Charader!!



Bästa laget haha
Hakim skulle förklara Fis:
Det kommer luft ur ballen...
Dåren från malmö!



Vinnarskallarna haha.



Eller dom här två!! Hahahah.
Som inte ens fick vara på samma lag som tur var...



Butter fast man vann ;)



Glada fast vi förlora..
Eller för att vi kom tvåa
och vann över Frida ;)



Trist bara att jag hade dom är två som bordpartner
HELA kvällen.. Och var tvungen och få hjälp tillslut.
Jävla förkylning!! ´/*-"#¤%&!



Härlig frukost!
MEN TACK FÖR IGÅR!!
SYND BARA PÅ MITT MISSLYCKANDE PÅ EFTERRÄTTEN...



Nu hoppas vi bara att mina basiller ska marschera ut
av allt jag proppar i mig!!



Fuck alla sjukdomar!



Hoppas ni skyddar er väl!!
Typ tvättar händerna en extra gång
och dricker mycke citron!



HA EN TOPPEN DAG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0