MINDRE





Hej på er!



'Todo'list börjar bli mindre..
Idag börjas det med fruktdetox.



Fast jag kommer äta annat med, hehe.
MEN INTE SOM FÖRUT.



Så mest frukt och vatten!
Och ska gå och köpa vitlökskappslar,
fick tips av farfar som inte varit förkyld på 10 år
p.g.a av dom säger han, och att man bli 100 år :D.



Och granen är uppe! :)



Mitt fotomöte imorse gick också bra.
Skönt för det har legat tungt på hyllan.



Hade också ett väldigt bra och långt samtal med
min fina vän i malmö! :)



Sen fick vi hem världens finaste julkort idag!



TACK DETSAMMA MINA FINA VÄNNER!
MASSA KÄRLEK TILL ER!
Självklart till alla andra också!!



Men nu när allt 'pyssel' är klart,
kommer det roliga-
Alla julklappar!
Pust, vart är alla mina tomtenissar!! ;)



Så slappandet tog slut igår.
Men gillar att NK och Åhlens har öppet till 21.00 iaf :)



Peace och puss på er!
Känn lugnet och gilla läget! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0