KICK





Hejpåre!



Nu är jag äntligen i ett träningsmode!
Torsdags CorePuls passet med Robine och Lina var en kick!
Haha, Lina tyckte det var värre än att föda barn...
Men hon var grym!!



Hahah, innan passet gick jag upp med tuppen
för att tvätta + städa..
Och det hade en byggarbetare sett utanför
som äntligen tog bort byggställningarna..
Så när jag gick sa han:
Ska du gå hem nu??
Haha, han trodde att jag var städerskan..



Tips för att få en kropp som Miranda Kerr :
Jag skulle inte banga!
Speciellt inte efter att ha sett Victora Secret show!!
Kan ju inte vara för jobbigt..
Det här är vad hon gör 4a gånger i veckan..
  • 15 minutes: Jog/sprint – sprint 30 seconds, jog 2 minutes, repeat.
  • 10 minutes: Jump rope – 5 minutes regular jumping, 5 minutes advanced jumping technique
  • 20 minutes: Ladder snatches – ( vad det nu är?? )
  • 20 minutes: Lower body work – BB squats, BB lunges, BB reverse lunges, box jumps
  • 10 minutes: Jump rope – 5 minutes regular jumping, 5 minutes advanced jumping technique
  • 15 minutes: Inclined treadmill (at LEAST 15 degrees) - 3 minutes sprinting, 6 minutes walking, 6 minutes walking backwards
LYCKA TILL!!





Torsdag kväll blev MYSHÄNG hemma
hos Lisa & Matteo med Robine med middag och lek :)



Haha Matteos glasögon! Smarta unge satte den så där!
Men stackarn har ramlat med ett glas i handen och
fick sy 6 st stygn.. Puhuu..



För Mattemannen blev det ingen hockey hemma utan
han gick på matchen, sjukt kul men kom hem lite sent
så somnade sent i torsdags..



..så klockan 7 studtsade jag upp yrtrött av att Lisa ringt några ggr..



..för att vi skulle gå och träna med Lina!
JIHU! Stackars Robine bara som sov hos mig
som inte blev väckt med frukost eller nåt utan blev lämnad
av en stressad Edita..



Senare på jobbet fick vi finbesök :D
Några kunder som lämnade sin Fiffi till oss för att gå
och handla.. Så sööt!!



Efter jobbet var vi bjudna på middag
hemma hos Lina, David och LillCharlie
med några jätte gamla kompisar :)
Men staackars mig med den värsta träningenvärken ever...
Matte kunde inte ens ta på mina ben.. Haha kul tjej.
Men middagen var jättekul!!!
Så sjukt liten världen är..
Allt pusslas ihop på nåt sett till slut med alla som var där.
Och alla slicka tallrikarna för det var så gott!
TACK för middagen!!!



Imorse var jag bara såååå trött och ville
bara inte gå och jobba!!!



Men efter jobbet kom Matte och mötte mig med
våran älskling som kommit hem!! :D



CLEO!!!



Så här hemma här det myskväll alagrande!



Hejdå på er!
Hoppas allt är jättebra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0