LITE FREDAG + TÅRTA


Efter jobbet i fredags "firade" vi av Love från jobbet
som flyttade till London idag.. LYCKA TILL MED ALLT!



Efter det blev det bailys/kaffe drinkar hemma hos mig
med Frida & Lisa :)



...och några shots ;)



Sen var vi redo för en liten runda på stan!



Hotellet, Collage, V & Hells..
Jag som bara skulle följa med ett tag för att hem och
mysa med Matte och sen upp och jobba dagen efter..
Slutade med att jag kom hem vid fyra och
vakna 2 minuter innan jag började.
Men kul hade vi!



Idag har vi också varit och firat den här söta ungen,
Theo ute på värmdö
som är Mattes kusins barn som fyllde 1 år!
GRATTIS IGEN!
Och då fick vi den roliga inbjudan till deras
BRÖLLOP i sommar :)
SÅ GRATTIS TILL ER OCKSÅ!




Kommentarer
Postat av: Jonis

Den där Baileysen ska ersättas, droppe för droppe! Visste att det var ett misstag att lämna den i din opålitliga vård. :)

2011-02-02 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0