HARD




HaRd work!!
Pust, reastart var igår så lite jobbkaos nu..



Sen glömde jag hemmanyckeln hemma igår efter
blivit hembjuden på lunch av min underbara man.
Men stackars Cleo som fick vara själv hemma igår när
Matte var på hockey och jag hade ingen nyckel,
så jag fick mysa hos Lisa och Matteo!
Och sjuktkul hade vi för titta maaaassa gamla bilder :)



Världens gladaste hund kom man hem till sen!
Så igår blev en nattlångpromis.. :)



Så imorse lämnade jag två trötta när jag skulle
gå och göra naglarna hos bästa Annelie! :)



FAST det här var ju mindre roligt och
komma hem till efter jobbet haha.
Matte hade oxå varit hos Annelie och trollat lite med brännan....



Matte syntes inte nu på kvällspromenaden medans jag blänade folk.
Vi hann förbi Frida som satt och jobbade,
hos mina gamla barnvaktsbarn, och vilken lya!!!
Högst upp med största walkincloset.. <3



Och imorgon åker discoskorna på!
Frida skulle ut och värma upp idag redan medans
andra måste jobba imorgon.



Fast imorgon är jag redo!



Och nu blev jag sugen på att hinna träna innan!
Det där är typ jag och Matte.. ( i hudfärgsskillnad!!)



Btw så har lovelysoulsysteryster klippt mig!



Och måste visa en av våran sjuktsöta kusin :)



Snart sovdax för mig..
Hoppas alla får sin skönhetssömn :)





Kommentarer
Postat av: e

Dom där guldiga skorna? var kommer dom ifrån? :)

2011-01-15 @ 09:14:09
Postat av: Amundlilly

really good site!!

2012-01-05 @ 11:03:46
URL: http://amundlilly.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0