MIX





Mmmmmmmmm!!
TACK FÖR IGÅR
Det var inte julbord som man tänkt sig,
hos mina chefer ute på lidingö.
Det bjöds på en jättegod liten jordätskocka/blomkåls soppa- Mums!
Sen stor det massvis med räkor på hela borden så det var bara börja
skala och njuta med lite aioli :)



HUMMER <3



HAVSKRÄFTA  <3



Och ryska plättar (blinies) med rom, rödlök
och gräddiggräddfil! MUMS!
Allt var så himla gott och fint!
Tyvärr fick jag ingen bild på efterrätten Sandra gjort
i små glas som var chockladmousse med bitar och
apelsin och citron skal i! :)
Tack igen för igår!



Sen när jag kom hem somna jag så skönt
efter haft ett litet nattprat med min efterlängtade
kompis Frida nere i skåne.. Eftersom Mattemannen
var ute och firade lite..



Men fick inte sova så skönt i många timmar innan firandet
kom hem och skulle avslutas här hemma!!!



Yrnyvakne blev jag nog lika glad som grannarna,
fast jag tog mig argt hem till mina underbara grannar!
TACK  MINA ÄNGLAR för jag fick krypa ner
i er varma säng och fortsätta sova!



Men på vägen stod det typ folk i varsit korsning
och fick ut all dricka från alla hål som gick..
Måste vart mycke firande på stan igår.



Jag fick vakna upp med en till älskling imorse!
LOVE YOU BEUTI!



Något annat beuti var Lisas egen ritat pepparkakshus
med fönster och allt!! <3
Dax och börja tävla Lisa- du är grym!
Hoppas vi kan baka ett i helgen :)



Fick en slängpuss när jag gick :)
Det gjorde min dag!



Sen blev det hem och kriga lite med mannen
om att han förstörde min skönhetssöms ;)



Tur att man har en så förståndig och underbar
min man så nu är allt bra..



I love you!



Beach sleeping!
Nu ska jag sova och drömma:)
Sov sött!



Kommentarer
Postat av: F

Dunder och brak det är tur att du har nära hem till dina kära vänner <3 Finaste pepparkakshuset, Hur bär du dig åt Lisa? tell me..

2010-12-10 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0