EN KVÄLL HOS OSS





Hej på er!



Här hemma har vi precis ätit finmiddag..



Med bara massa tända ljus..
Alla som känner mig vet att jag är ljusgalen..
Men kan inte steka/grilla kött!!!
Pepparbiffen var som en skosula haha,
Men annars var det gott ;)



Många snurr på jordgloben med
en resesugen man, passade perfekt för att glömma köttet haha!



Glädjedans bjöds det på som underhållning! :)



Annars en annan jättefin bild på Mattemannen som pojke! :)



Önskar jag kunde vinna lite pengar och
köpa en DUNDERRESA till Matte i julklapp!!
Hoppas han blir glad för det han får ändå :)
Inte för att jag köpte någonting än hehe..
Tycker det är jättesvårt! Så jättegärna tips om någon har.. :)



Nu ska jag ta en härlig dusch!!



Jordgubbspuss på er hahaha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0