NICE.





Hej :)



Hoppas alla hade en fin jul!



Igår hade vi bara mys..



...och slapp dag!



Vi som skulle gå ut..
Orkade inte ens fixa oss hehe.



Det blev mat, film, mat, film typ haha.



Men idag vakna vi pigga som aldrig förr!
Så vi tog en shopping runda på stan.


Och köpte lite sött :)



TACK!
Men det jag vill mest tacka för är vi ska till sagoön i norr:
island över nyår!!!
Du slutar aldrig att överraska!
Energin från ingen utgång igår blev en romantisktspatrip över nyår!



Nu längtar jag! Bada i lagunerna, se svarta lavan,
sprutande gejsrar, vulkaner och vattenfall!



Nu ska jag bara klura ut något fint och ha på mig på
nyår för min fina man som tar med mig på så mycke skoj!



Fick en jättefin klänning av Bästa Frida från Karen Miller,
Lär bli någon bild på den med nya kameran,
speciellt om det blir den på nyår :)



Nu ska jag laga någon god middag..



Sen ut och gå på bio :)



Äta lite gooodis :)



TREVLIG KVÄLL ALLIHOPA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0