JULIS





Oj vad jag längtar till imorgon!
Så här såg det ut förra året hemma hos mamma
och pappa på julafton..



Isen hade precis börja lägga sig..
Får se hur det ser ut imorgon :)



Det här MMSet fick jag av mamma igår,
första hon skickat någonsin!
TACK :)



Älsklings julstrumpa :)
Det han inte vet än är att det bara ligger en papparslapp
med bilder på oss där det står var paketet ligger
för det fick inte plats :D.



TACK MAXINNE DARLING FÖR DITT UNDER BAR(A) JULKORT!
GOD JUL PÅ DIG MED TOMTEMOR OCH DAVID PÅ ETT HÖRN,
haha älskar att han fick vara med på ett hörn!
Ses vi på date på Fjärrilshuset snart ;).
Fast det där fisktrolleriet tar jag imorgon!



PAPPA DITT JULKORT VAR BÄST! ;)
GOD JUL PÅ DIG MED!



Fast tur att Frida inte skickat något julkort..
Förra året råkade det stå GOD KUK i hennes masssms
HAHAHAHAHA. Lyckat.



LÄNKTAR TILL IMORGON OCH FÅ SLÄPPA
UT ALLA FJÄRRILAR FRÅN MAGEN ;).
Först ska vi hem till Mattes släkt på söder,
sen hem till min :).




Hoppas alla får en god .ul imorgon hälsar Frida haha ;)
NÄ- GOD JUL FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA!










Kommentarer
Postat av: Maxinne

Hahaha har inte sett det här inlägget ;-) !!!

men hohooo klart vi ska på fjärilsdate :-D!!

PUSSS

2011-03-16 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0