SWEET





Hej sötnosar!



Idag har jag stått upp hela dagen så det känns
som om att man står på hälbenen utan hud.
Iiiiuuuuu..



Kom hem och slängde av mig kläderna
till mjukiskläder!
Det är verkligen det bästa som finns
efter en jobbdag!



Klagar iofs inte, älskar och springa på stan.
Och se så mysigt det är på stan nu!
Fast det är ju lite kaos på jobbet nu i jul,
men kan iaf slå in packet som aldrig förr haha.



Men AKTA ER för allt snöras!!
Fast det blir iaf snö på julafton.
Kan inte ens komma ihåg att man tänkt
den tanken förr om åren.



Det man tänker nu är
-  VAD KALLT DET ÄR UTE!
Men jag gillar det!!
Men inte mina lungor och hud!!
Får astma och KÖLDUTSLAG.
Tips till dom som får köldutslag är att inte använda
fuktgele/kräm i ansiktet!!



Men se så fint julkort man hade fått när man kom hem!!!
TACK FINASTE NI



FINASTE TOMTEN
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER MED



Fick hänga lite med finaste
Matteo, Lisa och Gisela igår!
Julmys med bak och klä granen.



Se så fint..
FAST LISAS GRAN VAR NOG MER ÄN DUBBELT SÅ STOR ;)



Men oroväckande för mycke häng med tjejerna för Matteo..
Sorry Nenne men han började grina när vi tog bort det ;)



Sen måste det visas en gammal bild som fick
oss grina av glädje! Bjuder på den haha.
Och den hette BEST SIS :)



Jag fick finbesök till frukosten imorse!
Frida Ohlsson direkt från flyget! :)
Vi skulle smida planer.. = Julklappar till våra underbara männ!
Vill att det ska vara julafton imorgon, kan knappt hålla mig längre!



Här hemma är det fullt ös = hockey!



Bästa DIF! Kämpa på!
Det ska jag också göra imorgon med sista julklapparna!
Och passar på att ge styrkekramar till alla sjuka där ute!



Hoppas att alla har det bra i det glada vinterlandet!



Men tanken har nog slagit oss alla...



TYP HIT!!!



..from soulsisters! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0