NICE





20.30 : parmiddag alagrande!



Värsta bästa romantiska stället..
Många konstiga saker hann hända mellan alla samtal.
Eller så är det vi fyra som åt som är
konstiga och romantiska haha.



Killarna åt ryggbiff med rotfrukter,
tjejerna åt räkor och grillad hummer :D



Så sjukt gott och kul!
TACK MARIA, JONIS OCH BABY FÖR MIDDAGEN!
Men där slutade inte kvällen....



Först hem till oss och gick en promis med Cleo :)



Sen till hotellet och skaka loss!



Haha det vart lite galet igår



Men kul!



Sista livstecknet jag har hittat haha..



Men jag krigade mig till jobbet imorse ändå.



Men nu känner jag mig heeelt slut haha.



Så ikväll blir det "bara" hemmamys ;)



PUSS PÅ ER
Ha en härlig lördag!
GRATTIS LISA NISSOLLI SOM FYLLER ÅR!!






Kommentarer
Postat av: mikaela

Le Rouge är grymt:).



Älskar alla dina fina bilder. Här hittade jag inspirationen till Dagens bild.



puss fina du

2010-12-19 @ 16:04:36
URL: http://lovekaos.se
Postat av: Edita & Frida

Åh tack finaste du! Älskar bilder :)

Vi får hitta på någonting snart!! Typ gå på Le Rouge;)

PUSS



2010-12-19 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0