TEAMWORK





Hej på er alla söta!



Oj vilken dag..
Vaknar på något sett efter alla snoozningar pigg och studtsar
in i duschen och har 30 min och ta mig till jobbet..



Men var klar redan efter tio minuter typ haha,
inte vet jag hur men snabb var jag!



Så redo gick jag ut i snöstormen för att komma
till mitt roliga jobb..



Men morgonmötet blev tyvärr inte så glatt..
Fast dom gooda eviga lussebullarna..



Några lite bittra, och någon grät..



Men en för alla - alla för en så slutade det såklart bra!
Och alla fixa butiken fin och lite luft var renad!
Så slutet gott allting gott :)
Fick t.o.m besök av Mamma! Älskar när folk kommer
och hälsar på.. Fick träffa en gammal go vän efter jobbet med :)



Men innan jag träffade honom hamnade jag
på Riche med Söta Helena från jobbet..



Med massa goda räkor och champange :D
TACK FÖR MYSIG MIDDAG!
Får vi göra oftare!



Fast när jag kom hem var det tomt.. Mindre kul!
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..



Precis som med träningen.. Hmm!
Hoppas på att göra premiär på bandet imorgon bitti!



HA EN HÄRLIG VINTER KVÄLL!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0