BRUN




Hej på er!
Idag är det ingen som kommer tro att jag varit sjuk..



Har varit och ändrat min vintersjukbleka hud till brun :D



Spraytaning!
Wow vilken skillnad.. Känner mig inte alls ynklig längre ;)
Tack Annelie!
Tips till alla och göra till nyårsafton :)



Med färgen kom all hunger tillbaka också!



Är sugen på ALLT!



Men ska försöka hålla mig till det nyttiga ju, iaf till fredag ;)



Så nu är det skärpning!



Och fokus på det jag ska göra!



Som nu ska jag ta en powernap för sen ska jag till jobbet :)



Sen när jag kommer hem är finaste Cleo hemma :)
Så en kvällspromenad lär det bli, hon älskar snön.. Men inte plask ;)




Klä er varmt så ni inte blir sjuka till jul nu!
Trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0