NEJ





Hej på er!!



Idag vakna jag upp sjuk!.!.!.!.!
Åhhodsakjdhsiugchkbdsbgsgcbjxhc.
Förkyld: Riiiner ur näsan & hostar!
Och så tog jag fel på jobbdagarna, så skulle t.o.m jobba idag!



Hoppas Matte kommer hem med högar av vitlökar och vitaminer snart!
För ikväll ska vi ha middag! Jihu! Vill inte vara så hör ofräsch då!
Och vill inte vara sjuk tills på torsdag när vi åker till ISLAND :)



Tur att det är en av mina älsta kompisar som kommer så hoppas
dom inte stör sig på min hosta och riiiiniga näsa!
Men pudra näsan lite extra idag iaf haha.



Nu ska jag bara komma på någonting gott och laga..
Killarna äter nog vadsomhelst.. haha.
Men Frida och Maria är nog lite kinkiga i maten ;).



Det blir ju iaf ingenting med gris efter den här bilden!!!



HA EN BRA DAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0