FREDAG


Underbara fredag!



Känner mig(edita) lite klyven om olika saker just nu..



Vill skaka av mig lite..









Så ska blir härligt och gå ut och äta med mannen
nu och få prata av sig lite..



Hoppas dom har någon god fisk
på menyn idag på Zink.



Sen hem och sätta på sig myskläderna!!



..och äta GODIS! Är så sötsugen...
Tror det kommer från tokbegär av chockladkolan
vi har på jobbet under julen! LOVE IT!
Men gillar inte sötsuget..



Så lite peppatkakor kommer
definitivt ätas :D
: M som i - Matte, Mamma, Min familj, Mina vänner,
Min hund.. släkt.. Eller bara MOCCO :P



..och självklart mys med knähunden Cleo :)



Sen köpte jag granarna från "Ola på torget"
idag som ska pysslas med :)



Har inte hänt så mycke mer än en
mini i fönstret och två amasyller i andra
och ovanför två lysande snöflingor till julstjärnor
i julväg än... Måste öka med det haha..
Det är så mysigt!



TREVLIG FREDAG!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0